Två semesterdagar

Och den första var i går =) Härligt... Spenderade dock första halvan med att vara ledsen och arg men det löste sig sen och framåt kvällen var det helt rensat i mina överskåp i köket...

Såhär ser det ut nu och jag måste erkänna att jag blev ganska nöjd mot hur det sett ut tidigare...



Fick bort en massa jag inte använder och sorterat bort sånt som det bara var att slänga... Känns skööööööönt!!!=) Känner mig lite duktig faktiskt *klapp på axeln*

Lördag idag vilket som vanligt innebär tvättdag :S Så snart e det dags att sortera tvätten och bege sig ner i tvättstugan, men innan dess tänkte jag ta mig en kopp kaffe och nörda vidare på facebook ;)

Solen skiner idag och det gör mig så glad=) Längtar till sommaren med alla utflykter man kan göra... Picknick lite här och var eller vad säger du Tess:D Hade väl varit nice att dra med hela skaran till Dalabadet typ :D

Eller Bella och Tina... En tur till Glimmingehus, Kivik osv=)

Nä dags för kaffe!

Puss kram


Lämna en kråka tack!
Postat av: Thessan

Vad duktig du varit med rensning av skåpen.. det behövs göras här oxå..-Du vet var jag bor! =)=)



och appropå utflykter så har vi faktiskt nyss kommit hem från en picnic med god fika och mycket bus på en lekplats..Jättehärligt idag! =)


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback