Slö söndag...

Eller tja... Degande framför datorn har det varit, men snart ska jag ta och fortsätta med rensningen... Tjatigt jag vet, men jag e faktiskt lite stolt över mig själv som äntligen tagit mig i kragen och fått det gjort... Eller iaf börjat på det... Det er ut som kriget, men det kommer att bli bra det vet jag=)

Ska ta resten av underskåpen samt lådorna idag... Kommer väl att ta hela dagen i mitt tempo men vad fan... Jag e ju ledig=)

Imorgon e det dags för hockey igen:) Inte för att jag tror grabbarna når "playoff" men trevligt att träffa folket igen...

Börjar lessna på all kyla nu... Ge mig sommar och sol... Hmm... Det där lät då inte som jag... Men nu skanar jag varma och framförallt ljusa sommarkvällar... Som Erika sa igår... Det känns som om den här vintern varit i en evighet!!!

Jag är i akut behov av ny telefon... Vet vilken jag ska köpa och ska se vad som kan göras när lönen kommer... Sen e det spara till semestern som gäller... Skulle vilja ha en eystemkamera tills dess men får se vad pengarna räcker till:)

Nä nu e det nog dags att dyka ner i skåpen igen:(

Puss kram

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback