Så sprang även denna veckan iväg...

Och det var söndag igen... Veckan som följer e sportlovsvecka, och vi har inte alls många barn... Skönt att ha såna veckor oxå:)

Idag e det returmöte för Hökarna uppe i Växjö... Ska höra med Daniel om jag får se den hos honom...=) Håller tummarna på det.

Iaf så kommer mamma, Jan och Tim plus Queen upp hit och dricker en kopp vid halv två. Har redigerat lite här... Inte för att jag förstod men men =) Respekterar det folk ber mig om...

Igår hade jag besök av mina älskade vänner Tina, Bella och Thezz... Helt underbart att ha dom allihop här... Och Bella hade massa kläder med sig från sin mamma... Så jag fick ett par helt nya byxor oc hThezz lyckades få tre med sig hem:) Inte illa... Sen var det en massa tröjor oxå... Garderoben fylld!!*hehe* Fast några byxor till hade inte varit helt fel... Men det kommer när det kommer *ler*

Har lagt till länkar till Bellas och Thezz bloggar idag...=) Ni får helt enkelt ta er inom och läsa dom tycker jag! Väntar på Tinas länk oxå...

Lite bilder från gårdagen kommer här.

       

 

                                      
                                       Min favoritbild! Den bara utstrålar mys och kärlek<3

Ha en fortsatt mysig söndag.

Puss kram


Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback