Myshelg i Rögla=)

Kompade lite i fredags så jag kunde hämta ut min nya telefon! ÄNTLIGEN!!! OCh den är bra... Laddas ur lite väl fort bara, men å andra sidan var jag ju uppkopplad på Bella och Tomas wi-fi hela tiden... Kan väl kanske bero på det... Får kolla nu när jag itne har något tillgängligt wi-fi nät=)

I lördags var det tjejkväll och jag fick hjälp av Bella att färga håret... Blev riktigt rött men det har inte riktigt bitit på visa delar av håret:( Så provadé att fylla i igår men det funkade inte heller:( Så nu e det rött med bruna slingor;) Nåja... Så kan det vara...

 Såhär ser det ut iaf...

 

Köpte även plåster som ska hjälpa till att minska nästäppa samt snarkningar... Och som tack för att Bella la ut en bild på mina väldigt vidgade näsborrar kommer här ett kort på henne från hennes allra charmigaste sida ;)

 <3

Alice och jag har haft väldigt givande diskussioner hela helgen... Saknar redan båda tjejerna:( Och Olivia såklart *ler*



Idag e det äntligen dags för hockey igen... Näst sista matchen för säsongen... Nästa säsong e osäker för mig... Får se hur jag känner det längre fram i sommar...

Kvällen avslutades med att Bella fick köra mig hem, eftersom bilen inte ville starta när hon skulle köra mig till tåget:(. Så det blev lite kebabtallrik och trevligt sällskap... Älskar att ha fullt hus *ler* Sen fick Bella ett ryck och städade medans jag mös med ALice... :) Puss på er båda...

Nä nu e det dags att göra vid sig.. .Snart jobb... OCh där kommer MARIA tillbaka idag!!!

'Puss kram


Lämna en kråka tack!
Postat av: Thessan

Härligt att helgen varit bra! Det gillar vi att höra! =)=) Riktigt mysigt foto på Bella, Alice och Olivia! <3

Postat av: MammaFiia

Så härligt med tjejkväll=)

Och håret blev super fint. Tycker du passar i de röda=)

Kram

2011-02-28 @ 08:47:43
URL: http://fiiias.wordpress.com
Postat av: Bella

Du är verkligen hemsk! Vilken bild, ska vi starta krig eller?  du är underbar puss

2011-03-01 @ 23:02:10
URL: http://hemmahosisabella.blogg.se/

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback