Kan det inte bli fredag??????

Ja det önskar man väl ofta, men den här veckan vill jag verkligen ha fredag... Då ska jag nämligen möta upp underbara Bella i Ystad för att handla ny mobil till mig... Sen åker vi hem till henne och bara har en myshelg! På lördag e det ju dags för tjejkväll i Rögla=) Läääääängtar!!!

Igår var det match... Tv-match för min del... och Hökarna fick med sig ett poäng hem mot serieledarna Växjö... 4 poäng av 6 på en vecka e väl helt okej i min bok, men tyvärr så tror jag inte det räcker... Men men... Bortaspelet var helt okej igår och efter en 0-2 ledning efter 5 minuter ska jag vara ärlig och säga att jag trodde det var någorlunda säkert, samtidigt som jag hade en malande klump i magen... Nu gick det till förlängning och straffar, där Malmö missade alla sina tre tyvärr... Men men ny match på fredag mot Rögle... Tuff avslutning för boysen...

Sportlovsveckan inleds ju idag och jag tror inte det e överdrivet många barn på jobb... Tror vi hade 6-7 eller något sånt sett på hela dagen... Ganska skönt med såna veckor där man får hämta andan...

Tror en relation avslutades igår och det känns väl helt okej... Har varit ganska energitagande för mig och jag har känt att jag alltid varit tvungen att hitta på dåliga ursäkter för att inte träffas... Skulle sagt stopp för länge sen, men men bättre sent än aldrig...

Dags för lite facebooknördande innan jobb nu...

Puss kram

Lämna en kråka tack!
Postat av: Thessan

Vad duktig du har blivit på att uppdatera bloggen!

GILLAR


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback