Gäsp...

Ja idag hade det inte varit fel med ett tag till i sängen... Gäspar snart käken ur led. Men men...

Dagen igår var väl inte en av dom bästa jag upplevt, men avslutningen blev kanon *ler* Tack för besöket Thezz, Marley, Bella, Olivia och såklart älskade bebis<3. Jag hade ganska ont i magen när jag la mig av allt skrattandet... Och Thezz... "Tar man när man har ont i magen...." "Oh.... Aj...." Nåja you had to be there to get it;)

Kul var det och mitt sockerbehov e stillat för idag iaf *hehe*

Nu ska jag snart in och göra mig klar för jobb... E väl några fler barn än igår men 5 stycken... Hallå... Vad handlar det här om???? Det märks verkligen att det e sportlov!!!*ler*

Tjejkväll i helgen och om det hinns med har jag kanske en laptop med mig hem=) Nice helg... *hihi* Ska bara fixa en bricka oxå...

Daniel... Du har i uppgift att hålla mig uppdaterad om Rögle- Malmö imorgon... Tyvärr tror jag Rögle tar det men hoppet e det sista som överger en...<3<3.

Nä time to go och göra vid sig... Vi hörs och störs

Puss kram

Lämna en kråka tack!
Postat av: Thessan

AJ =)

Postat av: Kim

Jag hoppas verkligen att hökarna plockar 3 poäng. Men som tabellen ser ut nu så ser det jäkla illa ut :(

2011-02-24 @ 08:57:45
URL: http://fillibabba.blogg.se/

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback