Dålig på att uppdatera...

Fast just nu e jag nere i en svacka... E helt slutkörd när jag kommer hem från jobb...:( Dock känns det som om det e på uppgång igen... Dessutom har jag tänkt ha semester på fredag samt nästa måndag så då blir det fyra dagar att ta igen sig på och bara rå om mig och Erika...

Vad har hänt sen sist då?? Tja... HOCKEY har det äntligen varit i Malmö Arena igen :D Njöt i fulla drag efter ngåra tunga dagar...

Hade en superlyckad tjejkväll i lördags med bästa grannarna Thess och Pernilla, Baben Tina, Döttrarna Erika och Anna samt underbara ISabella <3 Tack för att ni gjorde så jag orkade lite till=)

Igår hade jag besök av Bella igen och den här gången tog hon med isg familjen=) Massa bebiso ch vovvemys <3<3. Kvällen blev ju inte sämre när Thess kom upp med lille Marley=D Helt underbar fredag och jag behövde verkligen det... Fick tankat en hel del=) Så tack för att ni finns i mitt liv<3<3

Idag e det hockey<3<3  Älskade Hugo ska följa med=) SKa bli kul att inviga honom i hockeyns underbara värld:)

Veckan har varit ganska tuff, men vi har överlevt jag och Maria=) Maria e verkligen en klippa... Kommer att sakna henne massor nu när hon reser iväg:(:( Samtidigt blir det skönt att få tillbaka mina kollegor igen=) Kan man både ha kakan och äta upp den?? I det här fallet hoppas jag det går :D

Tur e iaf att kameran inte funkade igår när vi hade banantema:) Maria och jag spökade ut oss och hägde en banan i taket... Sen dansade vi och sjöng till Banankontakt och Var ligger landet där man böjer bananerna... Alla barnen fick banan och så pratade vi lite om bananplantor och kom fram till att om man la fem barn på golvet i en rad så fick man samma längd som en bananplanta e hög... Nä det var en riktigt rolig fredag faktiskt... Och dom underbara barnen e ju med på allt tokigt *ler*

Nä dags för kaffe innan jag ska ner i källaren igen... :(

Puss kram

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback