Varför???

Måste smita in med ett inlägg om hockey här... Varför i hela fridens namn knyter det sig i magen så fort jag hör eller ser något om Redhawks numera???? Det kan närmast betecknas som ångest... Inget roligt alls då detta varit min passion de senaste 7 åren iaf:( Vill, men vill samtidigt inte... Det kryper i mig och jag e mest olustig över allt... Hoppas innerligt att satsningen går fel men något inom mig säger att det kommer att gå som de senaste säsongerna... Bara att man faller hårdare den här gången... Vill så innerligt ha tillbaka gnistan och passionen men nu vill jag ärligt bara gråta över alltihop... Trodde det skulle bli bättre men det har inte blivit det... Ska ha årskort ja, men saknar lite engagemang och så vidare.... MEn förhoppningsvis släpper det här när säsongen väl börjar....

Puss kram

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback