Palmfestivalen!

Ja det har det ju varit nu i helgen och det e en älskad marknad för mig... :). Man träffar vänner ch bekanta man inte sett på ett år (Eller hur Ulrika och Lina???*Hehe*) och nere i öltältet blir det ofta massa kramar och go musik... Ag blev ju vääääääääldigt förtjust i JUKEBOXERS


Söta pojkar och klämkäck musik!! Ese gillar det ju;)
Nu e det dags för tvätt och sen kalas...
Puss kram
Fyndade en del... Strumpor, som e en standard... En mobilväska i form av en mobilväska och så åt man ju massor av gott:P
Trelleborgsloppet gick jag oxå, men pga vissa omständigheter gick det inget vidare... Dock tänker jag rama in medaljen och nummerlappen så jag kan använda det i motivationssyfte längre fram...=)

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback