Mitt hem, min borg... Eller???

Nu på sistone har det varit värsta fientligheterna här på gården... Det kryper lite i kroppen på mig när jag ska gå ut i trappuppgången... Kanske att man stöter på någon man inte vill... Men nu verkar det iaf som om det kommer att hända lite... Men vi får se... Jag har lärt mig en sak och det e att man aldrig ska ta ut något i förskott...

Men jag håller tummarna för att det löser sig... För det e inte meningen at jag och många med mig ska må dåligt för att några... Förlåt uttrycket "rötägg" förstör stämningen och allt annat här på gården...

Vill ju verkligen inte flytta härifrån men fortsätter det så finns det kanske ingen annan utväg:( Därför hoppas jag innerligt att det löser sig för jag kan verkligen se mig själv bli gammal här uppe:D

Nä idag e en "det-e-så-synd-om- Therese"- dag.... Inget känns roligt... Huvudet spränger och jag e väldigt gråtmild...

Puss kram







Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback