Vilken torsdag och fredag...

Någon som lyckades bli lurad??? Inte jag iaf... Och tur e väl det... Har nämligen spenderat 1a april med Bella och Alice på Lunds lasarett... Tänker inte gå in på detaljer, för det får Bella ta, men jag kan säga som såhär... Vissa ska nog inte jobba inom vården *Grrrr*

Sov iaf på en madrass på golvet... Det känns nu... Fast det kan oxå bero på kånkandet av en vagn upp och ner för trappor i ett låst utrymme *hehe* Varför e jag inte förvånad när det kommer till Bella och mig???? Vi hamnar alltid i dom konstigaste situationer *hrm*. Och varför fick vi inte rätt på korsordet????? Fast jag varnade dig att det e bland det svåraste i tidningen gumman;)

Elefanten som står utanför BUS i Lund

Och förresten så är Jackypudding gott:P:P:P. Nä vilken dag... Fick ta semester hastigt och lustigt... Leta vikarie... Buss in till Lund... Stirrigt värre... Hann knappt meddela Erika att jag stack...

Och tydligen gick aprilskämtet på jobb hem *Hehe*.

Skriver lite oorganiserat  Och dom hängidag kan jag känna *Hehe* Men men... Mycket som hänt och jag får itne riktigt ordning på tankarna heller så...

IDag e det tvätt och strykning som gäller... Har minsann handlat mig nya påslakan:D Med Tre kronor på :D Och de hänger just nu på tork nere i källaren :D 

Har glömt att berätta att det var EVK för Erika i onsdags och det bestämdes att hon ska skrivas ut från byggprogrammet och ha praktik inne hos min pappa terminen ut... Sen göra ett omval och söka till Handel till hösten... Magkänslan säger att det kommer att bli bra... Tänkte uppdatera mera lite senare idag... Nu ska jag se till att kolla igenom bilderna från torsdag och fredag... För min snurriga fredag fick ju ett mysigt sut... Eller vad sägs om dessa bilderna????


<3<3<3<3


Puss och kram


 

Lämna en kråka tack!
Postat av: Thessan

Av det jag har hört om en "speciell" läkare så kan jag inte annat än att hålla med! Grrrrr


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback