Två arbetsdagar kvar...

Av den här veckan...  Samtal idag... Ut och handla med mamma efter job... Ut och gå såklart:) Köpte ju nya skor igår och dom känns helbra:) Inget ont i tårna när jag gick af... Eller jo lite grand när jag gått en kvart... Har lite träningsvärk i höger vad för att jag ansträngde den fel igår kväll...

Ja du Thess... Jag promenerade faktiskt på en halvtimme efter att vi promenerat:) Bingo idag????

Kände i torsdags att jag e ganska mätt på hockey... Får väl se om hungern och passionen återkommer... känns avlägset tyvärr...

Räkningarna e betalda... Och snart ska biljetter till Götet köpas... DET ser jag däremot fram till!!! En riktig systemkamera så hade allt varit perfekt :D

Valborg på lördag... Hoppas på att Bella kommer ner... Anars tar jag väl en tur ut till Smyge eller Dala och "ser på elden". Grillar en korv eller liknande...

Nä nu e det dags att göra vid sig och ganska snart bege sig...

Puss och kram

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback