Trevlig avslutning på påsken

Var nere en runda i LH- lokalen och det var riktigt trevligt... Inte ofta man e där dock... Jag får väl ta och skärpa mig... Får se till hsten om jag hjälper till lite på barnklubben som jag lovat Anna att göra;)

Efter kaffe och tårta satt jag Thess, Pillan och Erika ett tag nere på gården... Tonny och Chokri kom ner ett tag oxå... Sen var det raka vägen upp och leta koppar åt Pillan :P Har numera 6 ungefär likadana koppar från WWF:)

Nu sitter Erika och käkar vitlöksbröd i soffan och jag tänkte ta en kopp kaffe och spela lite Sims :D:D

Men först... Lite bilder från den här lovely Annandag Påsken:)

       


The "bitches" of Malörten *hehe*

Puss kram


Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback