Tisdag morgon

Öppning på schemat... Sen kommer kanske underbarisen Bella ner ett tag... =) Saknar dig ju gummsi fast vi träffades som hastigast i torsdags:) Barnen blev verkligen stormförtjusta i lilla Alice:) Och vem e inte det???? Dessa ögon....<3 Hon kommer att knocka killarna på löpande band:D

Och älskade lilla Marley... Detta liv som jag tyckte jag kunde stoppa innanför tröjan och smita iväg med... Höll dock på att resultera i att tröjan gick sönder:P Mitt ute på gården!!! Kanske inte så lyckat;) Och så Dyl-Dyl, min lilla älskling! En dag med honom så vet man att man lever men underbar e han :D

Det håller på att ljusna ute redan och det gillas skarpt.. Älskar denna årstiden när det e ljust mest hela tiden... Man mår så himla bra då... Jag mår bra då iaf...Och nu med tanke på midjemåttet och dom andra måtten så känns allt lättare... Jag sover bättre, andas bättre... Ja jag e ju av den sjungande typen och har lättare för att hålla ut toner osv...=) Inbillar mig att jag sjunger liiiiiite bättre nu iaf *hehe*


Älskar den här bilden... Och krabaterna på den <3

Tina: Nu måste vi snart träffas!!!

Dags att göra vid sig nu och om 50 minuter blir jag hämtad...

Puss kram och ha en underbar tisdag <3


Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback