Tack<3

Till alla er som tror på mig i det här med att minska i omfång... Undrar om kanske fröken Birkner har ett måttband att låna ut imorgon??

Oh... Powerwalk idag... dags att damma av stavarna och ta en 20 minuter idag...=). 20 minuter till imorgon och 20+20 på lördag eventuellt=) Detta ska synas innan sommaren har jag tänkt mig... Och gör det inte det så testar jag ditt förslag Anna:)

Nä dags att hoppa ini  duschen och sen iväg till jobb... E inte ritkigt på topp idag... Mår lite illa och har huvudvärk:(

Puss kram

Lämna en kråka tack!
Postat av: mammafiia

Synd vi inte bor närmare för då kunde vi powerwalkat tillsammans=)



Nej man ska inte utesluta saker man vill ha. Men ibland blir ja så sockerberoende att ja får ha "avgiftning" en vecka haha

Balans är det enda rätta=) För att man ska orka kämpa på veckorna måste man få unna sig nåt gott på helgen till exempel=)



Ha en bra dag på jobbet.

Kram


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback