Så blev det då...

Dålig uppdatering igen... Har varit överöst med saker att göra den här veckan... Möte på jobb både måndag och torsdag och några iuper oxå... Nästa vecka och några veckor framöver bör det dock lugna ner sig... Snart påsk ju:). Och inget inplanerat för min del än så länge... Pratade lite löst med Bella om att eventuellt göra något... Vet inte gumman.. .Vad säger du??? *ler*

Sims dag idag eftersom laptopen har kraschat... Och jag har inte den bekaste aning om hur man gör för att återställa eller liknande... E inte såååååååååå hemma på laptops ännu;)

Men lite stryktvätt och Sims en lördag låter som en bra idé:)

Pointsräknandet går bra... *ler* Var nere hos mamma och mätte Midjam rumpa, lår, överarm, bröst och måtten var ju deprimerande... Men det ska bli bättre:D

Något som e lite deprimerande oxå e att det finns saker som tyder lite på att favoriten kanske lämnar Malmö:( Mindre skoj, men jag förstår om man inte ens får till ett samtal...  Men men man ska väl inte måla fan på väggen ännu... Hade varit skoj om han stannat...

Nä en kopp kaffe, lägga in bilder från telefonen och stryka litta innan man tar ett par timmars Sims:P Älskar det spelet... Men har dubbelköpt Arbetsliv (Vi snackar Sims 2 nu...) och undrar om någon vill köpa det för 150 kronor??? Helt oanvänt... Kvitto finns...

Tänker på dig Bellis <3 Du vet var jag finns!

Malin M och Cmillöw: Tycker helt klart ni följer med mig till New York=)

Puss kram på er alla.

Lämna en kråka tack!
Postat av: Anna-Trelle

Halloj Therese=)

Tycker om din blogg men det har jag ju sagt innan=)

Jag var viktväktare innan men jag tröttnade på att räkna points... Jag fick ett tips av en vän och det var att börja med LCHF Low Carb High Fat och jag har inte ångrat det en sekund =) jag har sen den 2 januari i år gått ner 12 kilo =) allt mitt sötsug är borta och jag är såå mycket piggare! Jag hjälper dig gärna om du vill=)

kram

2011-04-09 @ 11:16:00
Postat av: Emma

Sugen på att vinna något snyggt smycke som t.ex: earcuff eller dubbelring?

Gå in på bloggen, läs reglerna och välj vilket smycke du vill vinna!

Tävlingen är i samarbete med Josign.se så är väldigt snygga smycken du kan vinna med lite tur^^



Dessutom kan du vinna en diffuser till din systemkamera på min andra blogg:
http://planetarygo.blogg.se

2011-04-11 @ 07:05:26
URL: http://thedevilschild.blogg.se/

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback