Påskfest...

på jobb idag då:) Har ingen aning om hur jag ska klä ut mig dock:P Har ju inte direkt smink så några kinder kan jag ju inte göra:( Får se vad man kan hitta fram i Erikas gömmor;)

Annars har jag varit väldigt dålig på att uppdatera här... Har helt enkelt inte haft tid:)

Hockey imorgon... Vet inte riktigt om jag saknar det överhuvudtaget just nu... Går i vågor det där... Tycker inte årets värvningar i Malmö känns direkt "Tjoho klackarna i taket" utan mer som... "Vi maler på...". Inte för att jag förväntat mig det heller, men att inte ge spelare raka besked och låta spelare som verkligen kämpar gå det känns lite... "Hmmm....". Nåja... Antingen kommer suget tillbaka eller så gör det inte det... Lite trist att kanske inte ha något man brinner för till hösten bara... Känner RIKTIGT att glöden falnat efter förra säsongen... Och det lovade jag mig själv att det skulle aldrig ske... Men men... Den kommer kanske tillbaka, när sommaren slår till... Det vet man aldrig... Just nu e jag bara så mätt på allt...

Måste ner till mamma och ta måtten snart dock:) Känner mig mycket "rörligare" och mer uppåt... Dock känns det som om pointsräknandet går en på huvudet *hehe* Igår var det Ncis... Min "frossarkväll". Skulle ut och ta glass och plötsligt frågar jag mig själv... "Behöver jag verkligen glass??? Vill jag verkligen ha glass???" Svaret på den frågan har alltid varit JAAAAAAAA!!! Igår blev det.... "Näää... Inte just nu iaf..."

Ett leende på läpparna och jag fortsatte titta på TV:)

Ut och gå ikväll hoppas jag... Vi får väl ta barnen med om så behövs Thess;) Känns att man behöver en ordentlig runda nu... Gärna minst en halv mil...

Nä dags att göra vid sig... Hörs och störs...

Puss kram


Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback