Öppning...

Fått något kli i mitt öga... Det gör ont... Stramar... Kan vara lite kvarglömd "sömn" som irriterar... Hoppas på det för någon ögoninflammation har jag inte tid/råd med just nu... Eller tja aldrig nånsin egentligen...

Gårdagen var lång och jag var ganska trött när jag kom hem...Slutar tidigt idag så det blir väl till att vila lite när man väl e hemma...

Ligger vaken ganska länge på kvällarna för tillfället och funderar över diverse saker... Just nu saknar jag någon vid min sida... Kände det väldigt klart igår:( Någon att ligga och gosa och prata med på kvällen... Nåja nu ska jag inte deppa ihop... Får fokusera på det positiva och det e att jag börjat ta itu med vikten:) Kan inte säga att jag går på viktväktarna, men jag räknar points eller försöker iaf... Och äter betydligt mindre än innan:) Känns nice... Ska försöka skippa mackor och köra mest på knäckebröd ett tag...

Nä nu får jag ta och bege mig ner för Anna och Ewe kommer om ett tag:)

Puss kram

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback