Ojojoj...

Nu kände jag mig helt plötsligt lite pressad att uppdatera bloggen :P Ja du Thess... Pga dig *Hehe* Nej skojade bara, men skulle vilja få piffat upp bloggen snart så man blir riktigt sugen på att skriva... Har mer eller mindre lagt ner skrivandet i den privata bloggen... Och på blogspot skriver jag aldrig... Så det e den här som e min kanal när jag behöver få ut frustration, glädje, sorg osv... Fast för det mesta blir det väl mest vardagligt dravel... Men Anna... Nu måste du snart komma upp hit och fixa till den;) Strykning och städning i sovrummet står på schemat idag... Strykningen går framåt... Lägger in en bild senare tänkte jag... Systemkamera...... *drömmer lite* Semestern närmar sig... Läääääängtar... Ett par veckor med bara slappande och så en vecka i underbara Göteborg... Det mesta vi ska göra e redan inplanerat:) Bohus fästning ser jag framemot=) Och likaså Gunnebo Slott=) och självklart dom båda skansarna (LEjonet och Kronan) och Liseberg e det som vanlgt på min födelsedag=) Jag får ju bestämma så då bestämmer jag så *hihi* Nä nu e det nog dags att fortsätta... Ska försöka få tag på Bella oxå idag... Tina: Jag beklagar *kram* Puss kram

Lämna en kråka tack!
Postat av: LILITH - Sveriges mest menlösa blogg

Sv: Vad kul att du gillar bloggen :)

Postat av: sofie

Sv: Tack så mycket :D 13 snart 14 :) dudå? :)

2011-04-03 @ 12:21:24
URL: http://photobysofie.blogg.se/
Postat av: sofie

okej :) Nej, har tänkt att kanske göra det :) Tack :D Ja kanske det :D

2011-04-03 @ 12:29:23
URL: http://photobysofie.blogg.se/

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback