Märkligt...

Att vissa bara kan hitta negativa saker runt sig... Jag brukar aldrig ha svårt för att förstå andra människor och hur folk kan tänkas tänka (Det där lät... Invecklat *Hehe*) men i vissa fall går jag bet... Är själv i grund och botten en glad människa... Och jag hoppas av hela mitt hjärta att jag inte e en energitjuv... Men sen pratar man med vissa och dom ser bara bekymmer och elände fast dom har underbara vänner, tak över huvudet... Folk som bryr sig osv... Jag vill så gärna förstå vad som får en människa att tänka i så negativa banor hela tiden... Att vara kritisk och negativt inställd till något fine... Men till ALLT!!! Kan man verkligen inte tänka att... "Idag skiner solen... Jag går ut en promenad... Lyssnar på fåglarna... Sätter mig på en bänk och funderar..." Ser man verkligen allt i svart?? Finns det inga små guldkorn man kan greppa??? Jag ser inte odelat ljust på varje dag, men försöker fokusera på det som e värt det och inte det jag inte har eller kan påverka... Märk väl försöker... Ibland funkar det ibland inte...

Nåja lite tankar som följt mig under en längre tid...

Fredag idag... En sorglig och lite nedstämd dag... Idag e det dags.... Tänker så mycket på er... <3<3. Kan börja gråta vid blotta tanken. :( Tankarna och stödet finns hos er alla tre!

Fredag idag... Det ska vara en glad dag... Veckans sista arbetsdag... Men idag e det lite annorlunda... men vi får helt enkelt göra det bästa av den och finnas för varandra...

Hade samtal med förskolechefen och hon blev eld och lågor över att jag äntligen tagit tag i mig och börjat röra mer på mig:) Och äta rätt:) Eller äta lite bättre iaf... Förresten så skulle ni sett min kyl nu *hehe* Blev lite chockad själv... Massa grönsaker och frukt...

Träden har börjat slå ut och man e bara glad :D Eller man försöker... Men det brukar gå någorlunda iaf... Det enda jag väntar på nu (Förutom semester som jag tjatat ihjäl er om) e vad min nya lön blir... Tror itne på många kronor men iaf... Något e bättre än inget...

Blev inga pengar på bingot igår:( Men Tim den filuren vann 500!!! Och inte ens en glass han bjuder syrran på:P Träffade på Eva oxå och jag lovade att komma upp en sväng i Östervång efter tvätten imorgon:)

Måste förresten säga att korven nere på Stortorget e helt underbar!!!! MUMS!!!

Nä nu e det dags för dusch och sen gångtur till jobb... Går väl kanske lite tidigare idag så jag kan ta en extra runda!

Puss och kram


Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback