Jaha...

Så var det då fredag igen... Var tar tiden vägen???? Fredag och jag lär väl få ramsan "SM-guld" upprepad ett antal gånger idag gissar jag... *Hehe* Men fine... Grattis FBK OCh grattis Maria som håller på dom... Skulle se matchen igår men orkade inte, utan somnade redan vid 21... Sen blev jag väckt vid 22 av just ramsan "SM-guld, sm-guld, sm-guuuld...." Kunde inte somna om på ett tag... Men tillsist så... Och sov till halv 8... Tror jag var lite trött;)

Ikväl e det powerwalk och städning som gäller... 20 min powerwalk och flera timmars städning... Drömde tom om det i natt så nu måste det ske *hehe* Men visst borde man ta tag i klädkammaren först... Så ja... Det e nog nästa projekt... Köket och klädkammaren... Ska försöka ställa mig på kö för att få ett källarförråd oxå...

Annars händer det inte överdrivet mycket... Ska vara hundvakt i helgen... Och så kommer förhoppningsvis Bella ner imorgon... Miss you darling<3

Jaaa Daniel... Spännande och se om det blir mjukglass i ett snart skede eller hur det blir...;) Jag tror ju fortfarande att han lämnar så du får bjuda mig *haha*

 Snart dags:)

 

Ha en underbar fredag...

Puss kram


Lämna en kråka tack!
Postat av: mammafiia

Ibland behöver man bara få sova =)

Händer att ja slocknar i soffan oförskämt tidigt haha

Ha en underbar helg.

Kram


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback