God fortsättning på påsken allihop!

Ja så var halva påsken förbi... Påsk för mig e inte något speciellt egentligen... Fast påskafton hos mamma igår var mysigt... =) Åt massa gott och nog fuskades det med points men det tar vi igen idag:) Och jag mätte mig... Glömde originalmåtten hemma så när jag kom hem fick jag en smärre positiv överraskning... Glädjetårarna forsade!!

Midja: -8 cm
Rumpa: -5 cm
Överarm +0,5 cm (Det fixar vi till sen)
Lår: - 4 cm
Bröst: - 2 cm

Och detta e mellan den 8/4 och 23/4... Och då har jag inte upplevt pointsräknandet som något jobbigt... Inte heller dom dagliga promenaderna...  Känns underbart bra!!!

idag kommer Jessica på fika=D Riktigt trevligt! Sen e det ut och gå med dels Thess och dels Tim=)

Men allra först e det kaffe och lite städning som gäller... Räknade precis i genom mina byxor... Fick ju två sopsäckar förra helgen av Bella som inte passade hennes mamma längre:) Det resulterade i att jag numera har 18(!!!!) par byxor... Jag som alltid ägt max 4 par... Känns ju bra *hehe* Problemet e att dom flesta redan nu börjar bli för stora :P:P

Nä nu e det kaffe... Tänkte sätta in lite bilder från igår men måste tömma kameran på dom först=)

Puss kram

Lämna en kråka tack!
Postat av: Lotta

Så duktig du är.Du är en kämpe.



Kram Lotta


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback