Försöker...

Dock var gårdagen ingen bra dag... Vet inte varför men blev extremt deppig framåt kvällen... Känns som om jag ska ge upp hela pointsgrejen för tydligen gör jag fel ändå... :( Så what´s the point(Hahaha)?

Usch nä... Inte deppa nu när det faktiskt börjat hyfsat bra... Det börjar kännas i kläderna osv... Visst godis e min last, men jag vill inte sluta helt med den... Det e inte mitt mål... Men skära ner på det... Handlade en påse igår och åt väl ungefär en 10 bitar... Att jämföra med tidigare då jag lätt hade kunnat köpa och äta minst 200 gram. Mådde illa efter dom här bitarna... Men Rom byggdes inte på en dag och jag försöker... Kakor äter jag tillexempel inte alls mer... Har inte gjort på snart en månad... Och dricker läsk gör jag inte heller... Nä sluta nu prata om detta Therese... det har gått dig på huvudet:P

Något annat... Färjestad vann mot Saik igen igår... SUCK!!!! säger jag... Kommer du att dryga ihjäl mig idag nu då Maria????;)

Påskvecka nästa vecka... Extra lediga dagar... Skönt med långhelg=) Och hockey på torsdag=) Ja det löste sig tillsist... Tack till Anna och Daniel <3

Umgicks med Prutten och Nässkräp igår *hehe* Var mysigt större delen av kvällen... Men återigen... FÖRLÅT!!!!

Svamlar mest nu känns det som... Hoppas dock att idag blir en bättre dag än igår... Ska rensa mer i köket och badrummet idag... Känns nice när det e gjort...

Påsk nästa vecka... Hmmm... Jag har då itne pyntat eller något... Inga ägg köpta heller:(. Tar det som det kommer...

Nä dags att göra vid sig... Jobbet kallar=) Fast jag önskar då att vädret varit bättre:(

Puss kram

Lämna en kråka tack!
Postat av: mammafiia

Precis som du säger så ska man inte sluta med allt. Man måste ju få leva oxå.

Trots att jag opererat mig så äter ja godis å skräpmat ibland ändå. Däremot inte ofta som ja gjorde förr.

Men det är svårt att hålla modet uppe å inte ge upp, i know. Men bara kämpa på vännen=)



Massa KRAMAR

Postat av: Thessan

Du ska ABSOLUT INTE sluta med "points-grejen"- Du har ju varit jätteduktig!

Och ang igår... Förlåt själv.. jag var så trött så jag nästan somnade =( Nästa gång ska jag vara piggare och klå er i 500. Kram från "Nässkräp"

2011-04-13 @ 07:12:06
URL: http://canitbetoomutch.blogg.se/

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback