Blev otroligt glad...

När jag läste att Robin Alvarez förlängt med Malmö. Visserligen bara ett år men han behövs... Och jag var väl den som jublade och väckte typ halva kvarteret när jag såg att Green förlängt med 2 år!!!!! Uppriktigt sagt behövs han... Synd att Nichlas Hardt e förlorad bara:(:(:( Honom hade "vi" verkligen behövt...

Jag hoppas ju att Patrik Hersley... Marcus Olsson... Och såklart juniorerna blir erbjudna nya kontrakt oxå... Har säkert glömt någon men men... ;)

Blir ingen landskamp för mig:( Fick lägga dom åengarna på annat idag istället... tyvärr... För jag hade velat vara där... Men men... Man kan inte få allt:)

Pratade med löneassistenten igår och vi bestämde att hon skulle dra 100 kronor mer i månaden året ut... Så kanske man slipper betala nästa år:(

Nä lite kaffe nu... Och nä... Inga djur här inte!!!

Puss kram



Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback