Söndag morgon...

*gäsp* Man borde väl sova... Men vem har ro till det?? Inte jag iaf...

Nu e det snart dags för en kopp kaffe och sen sätta igång med städningen... Köket och toaletten ska totalrensas idag... Har varit en period nu när jag låtit all städning vara... Måste ta mig i kragen och få gjort lite varje dag... Så man slipper sån här ångest fler gånger...

Annars i livet händer det inte så mycket... Mest jobb för tillfället... Imorgon e det hockey igen:) Nice nice... Hökarna e inne i en vinnande spiral för tillfället... Eller tja... Dom tar poäng iaf...10 poäng på 4 matcher e inte fy skam... Ändå känns det som om Malmö inte lagt in högsta växeln ännu... Man tycker hela tiden det ser ut somo m det finns mer att ge men att man håller inne med det...

Nåväl...

Veckan som gått har väl inte bjudit på några riktiga "wow"-upplevelser och inte heller några totala katastrofer... Den har helt enkelt rullat på... Mått ltie halvkasst till och från och värst var det torsdag och fredag... Men men jag överlevde det med..:)

Nu ser jag framemot julen... Jag tycks vara den enda som e riktigt barnsligt förtjust i den.... Med alla tomtar och julmusik osv... Den absout bästa tiden på året i mitt tycke(På klar andra plats kommer semestern... Och sen Hockeypremiären).

Usch, man blir ju inte direkt glad när man tittar ut genom fönstret och ser hur mulet det är:( Nä fy... På så sätt ser jag gärna att det e sommar och sol... Men nä nu e det höst och det e bara att stå ut... Man vet ju att ljusare tider kommer... Ja redan i december:) Om några veckor e det dags för julstädning och plock... Me like!!!!

Nä en kopp kaffe och någon eller några mackor med lite grädd Danablue så kan dagen börja på allvar=)

Puss och kram

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback