Sitter här...

Och funderar lite... Och så passar jag på att göra ett inlägg till...

E det jag som börjar bli gammal eller vad är det??? Jag njuter av att sittea hemma själv på helgerna och bara ta det lugnt... Samtidigt vill jag gärna träffa folk, men känner inte det behovet lika starkt nu som förr... Visst saknar jag det "gamla gänget" med Eva, Cissi, Jenny osv... Men samtidigt har jag faktiskt inte ork att ta mig i kragen och hälsa på... Vet inte riktigt varför... E jag konstig eller?

Blev lite nostalgisk när jag läste
Tinas blogg och kände att jag oxå saknar mina old friends... Men i ärlighetens namn ska jag erkänna att den jag saknar mest av allt (Och då räknar jag inte dig Tessan för vi träffas trots allt lite då oc hdå *ler *Och likaså Becky) är Karen!!! Kan sitta och gråta bara jag tänker p åhenne... Fick ett mail av henne för en vecka sen och blev överlyckligt!

Och Tina... Dina ord värmde mig nu i kylan och du ska veta att du e allt det där och lite till för mig!! <3
Anna C: Min lilla prinsessa... Tack för all hjälp
ERika: in bebis som blivit som en jätterar kompis oxå... Bättre dotter kan man fan itne ha! <3
Tessan: Ja Tessius... Vi har väl våra stunder *ler brett* Inte ofta men ack vad mysiga dom e... Snart ska jag eventuellt försöka mig på körkort och då kanske jag kan ta mig till dig oxå... Eller så skaffar jag busskort nu när ekonomin ser bättre ut :D
Daniel: Ja vad säger man... Inte mycket för orden räcker helt enkelt inte till...

Kan bara itne fatta att 2010 snart e slut... Vad sjutton har hänt det här året då??? Jo... Jag blev skuldfri... Det känns helt underbart!!!! 7 låååååååååånga år e äntligen över och även om jag betalar lika mycket ännu fast på andra ställen så e det en frihet som itne går att beskriva... Inte behöva oroa sig för att dom ska dra mer varje månad utan bara njuta av pengarna man har...Och även om det inte e mer än innan så känns det så=)

Nä en kopp kaffe innan mina fingrar blir till is kanske;) Sen får man väl diska klart...

       

Några av mina underbaringar... Kommer flera sen!

Puss kram

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback