Malmö- Mora ikväll=)

Ja, men först e det jobba, jobba joooobba som gäller... Känner mig lite hängig idag... Men å andra sidan har jag gjort det nu i över en vecka :S Väntar bara på att det ska bryta ut, vilket det inte verkar vilja göra tyvärr:(

KAffet e precis uppdrucket och snart bär det av in i duschen...

Äntligen har jag bestämt mig för att skämma bort mig själv ordentligt när den retroaktiva lönen kommer=) Det blir en ny mobil... Kan behövas då jag inte köpt en helt ny sen..... 2003 tror jag då jag tecknade det första (och enda hittills) abonnemanget... Så nog tycker jag att jag är värd en splitterny telefon... Men vilken har jag itne bestämt ännu... Står mellan Xperia X10 och X10 mini Pro....

Nä... Om man skulle ta och gå in i duschen... Måste packa ner allt jag ska ha med mig oxå... Blir ju en del eftersom jag ska på studiecirkel oxå... Väldigt intressant och inspirerande=) Det handlar om Bornholmsmodellen... Läs- och skrivinlärning kan man väl säga...=) Kul e det och det e kul och se hur barnen anammar det man tar upp=)

Blev lite ledsen igår när jag pratade med Camilla<3. Saknar dig gumman och det gör ont att se dig så:( Men erbjudandet står fast... säg till om ni behöver...

Nä duschen nästa sen iväg till jobb... Känns som om det e kallt ute och givetvis så glömde jag min halsduk hos Vanja i lördags :S Nåja får väl fixa det på någon vänster... Eller höger...

Puss kram

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback