Looooong time no see

Ja det var ju ett tag sen jag bloggade sist... Har varit på gång men av någon anledning har det alltid kommit något annat ivägen... Men men nu försöker jag mig på ett inlägg=) Blir dock inget om Göteborg som jag tror jag skrev sist... Känns ganska oviktigt nu efter som det e typ... Hmm...2 och en halv månad sen... Men men. Mysigt hade vi det iaf Erika och jag=)

Idag e det tvätt och storstäd som står på menyn och om det tycker jag inte, men det måste göras... Och det är så skönt när det väl är gjort=)

Hockeysäsongen har äntligen kommit igång och även om det inte alltid går som jag vill för hökarna så e det nice att få inandas "hockeyluft" igen=) Imorgon tas Mora emot hemma i Malmö och då hoppas vi såklart på 3 poäng...

Trist dock att det e mörkt så länge på morgonen nu... Den här mörka tiden av året e ingen hit om ni frågar mig...

Näääää.... Nu tror jag att det e dags för ett besök nere i källaren... *suck* Och sen får det bli en värmande kopp kaffe, innan jag tar itu med städningen, för jisses vad kallt det e :S *brrrr*

Puss kram

Lämna en kråka tack!
Postat av: Tina

det låter som du ska ha en mysig söndag du;)


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback