Då var det dags...

Årets fotografering är nära... *ler* Om lite drygt en timme börjar dom och jag tänkte vara på jobb igod tid... Kan ju ta planering fram till det e vår tur:)

Kan inte riktigt fatta att vi snart är inne i November:(... Vad hände??? Jag missade nog typ hela september och oktober... Men men... Vi går snart mot ljusare tider igen och innan man vet ordet av så e det dags för semester :D

Vet inte riktigt vad jag ska göra... Behöver väl gå ner i vikt, men samtidigt trivs jag hyfsat bra för tillfället och får lite ångest av folk runt omkring... Alla tjatar mer eller mindre om vikt hela tiden... Visst okej ur rent hälsoperspektiv e det väl inte det bästa men tja det finns så mycket annat att fokusera på i mitt liv... Dock har jag gjort en deal med mig själv om att bara äta en portion av allt och spara godis till helgerna... Sen får jag ju mycket motion genom att gå till jobb i princip varje dag... Funderar på att köpa mig en stegräknare... :) Stavarna borde jag använda lite oftare oxå... Men men det finns en tid för allting=) Och just nu e tiden för mig på jobb och hockeyn... Men imorgon e det ett måttband och stegräknare som gäller... Jag hatar vågar och har alltid gjort så jag föredrar att mäta omfånget:). Så nu fick jag oxå tjatat om vikt lite grand... Men det e mest för att jag behövde få ur mig det som alla andra pratar om...

Var det hockey igår????? Oj det har jag redan glömt;)

Dags att göra vid sig!!

Puss kram

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback