*host host*

Ja så var det torsdag igen och öppning... Mår lite sisådär dock... Fått en hemsk hosta som går långt ner i bröstet... Hostar så det gör ont vissa gånger... Funderar på att gå hem om det inte släpper... Känner mig helt enkelt inte på topp... Förvisso har jag väl inte gjort det på ett tag... Ont i hälen, ont på andra ställen osv... Men det finns dom som har det värre, så därför ska man inte klaga *ler*. Fast visst hade det varit skönt ibland att få tycka RIKTIGT synd om sig själv...

Skrivaren vill inte heller fungera som jag vill:( Men men jag ska nog vinna den kampen *hehe* Det får ta den tid det tar....

Nej dags att klä sig och gå iväg och öppna=)



Inte tagen idag eller igår men den får symbolisera det jag vill ha just nu *ler* Ska koka mig och Anna en kopp nä jag kommer på jobb...

Puss och kram

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback