Grillkväll

Ja ikväll e det grillkväll på jobb... Hoppas bara att vädret håller i sig så det inte blir regn... För då ställs allt in:(

På tal om jobb så e det mycket nu... Massa portfolior och annat som ska slutföras för de barnen som slutar och börjar förskoleklass.... Hade ett avslutande samtal med en förälder igår... lite vemodigt:( Haft barnen sen de var små ju... Och nu e det stora tjejjer och killar som ska börja i förskoleklass och sen efter det skolan... Var sjutton tar tiden vägen????

Och nu har Maria äntligen kommit hem=) HOn var och hälsade på igår... Sååååååååå kul att se henne!!!!

Och bröllopet gick galant... Så skoj det var... Hade tänkt mig vara hemma vid 21-22 tiden, men näääää då... 00.30 var jag hemma... Och fortfarande e jag lite mör :S.

Finns det mer att berätta??? Jag vet inte riktigt... Kommer inte på något nu, men jag lovar att inom en snar framtid ska jag få ihop ett lite mer vettigt inlägg *hehe*



Hela det fina bröllopsföljet=)

Puss kram

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback