Bröllop

Ja idag ska jag på Bröllop=) Therese ska få sin Camilla *ler* Har aldrig träffat Camilla, men om Therese älskar henne måste hon vara bra=) Och det finns väl egentligen inte någon bättre dag att träffa på någon första gången än just ett bröllop:D Hoppas bara vädret håller i sig så de får sol på sin dag=)

Innan det e dags ska jag dock hinna med en snabb visit inne hos min babe!

Annars rullar livet på sin gilla gång=) Ska ha lite avslutningssamtal i veckan med de stora tjejerna och killarna som slutar snart... Usch vad jag kommer att sakna dom:(

Och igår kom min favorit AIRAM hem från sin lååååååååååånga resa!!!! Såååååååååååå nice att ha henne hemma i Sverige och trelleborg igen=)

Beställde tågbiljetterna till Göteborg igår=) Erika åker på barnbiljett tom den dagen hon fyller 16 så det e ju i år med=) Blev billigt och bra i år med *ler* Så där sparade vi in 150 kronor=) Alla pengar e välkomna *ler* Läääääääängtar!!!! Ska snart börja min nedräkning till semestern tänkte jag... Okej... Here it goes :D 47 dagar tills semestern börjar och 65 tills vi åker=) Ska bli RIKTIGT skönt et här året... Älskar mitt jobb men det har varit mycket som hänt både på och utanför jobb... Så semester e välbehövligt kan jag tycka *ler*

Nej nu ska jag dricka upp kaffet och göra vid mig så jag kan åka...

Avslutar med en bild från kalaset i fredags hos Tim som fyllt "moppe"


ERika och mamma två av mina favoriter=)

Puss och kram

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback