5 årsparad, mm

Jaha så har jag då varit dålig på att uppdatera igen... *suck* Men men det e fullt upp för tillfället...

Idag är det 5 årsparad i stan... Massa små kaniner, fjärilar, monster och spöken kommer att tåga fram i Centrum=) Ska vara ärlig och säga att jag nog ser framemot det lika mycket som barnen *hehe* Sjunga och klä ut sig e ju något jag gillar *hehe *Tycker om att "göra bort" mig på såna sätt... Bjuder på det för jag e som jag e *hehe*

Fått skaffe ny mobil oxå för den andra... Hrm... Drunknade :S I toastolen av alla ställen... Men men... E man klumpig så e man... Danny hade iaf en jag kunde köpa och den e kanon hittills iaf=) Bra kamera e det på den oxå så jag e utrustad vart jag än går 'ler*

Nä dags att tvätta håret och göra vid sig så man kan vara på jobb vid halv nio=) Kom gärna ner till Gamla Torg, Stadsparken eller någon annan stans längs paradframfarten :D



Puss och kram


Lämna en kråka tack!
Postat av: MammaFiiia

Va roligt med parad=) Älskar att klä ut mig ja med.

Haha jag e ständigt rädd att tappa min mobil i toan för ja har den med mig överallt men än har de inte hänt haha



Kramar


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback