Påsk och allt vad de innebär!

Ja så var vi då inne i påskveckan... Vilket betyder lite barn på jobb och allmänt lugn för mig *ler*

Det har varit en väldigt hektisk och jobbig tid... Var kallad på förhör och det gick bra, men såklart, som den "worrying kind" jag e så målade jag fan på väggen osv... Dock släppte allt när jag var klar och på onsdagen fick jag en reaktion på allt detta... PAnikångest, stress eller något... Ja kalla det vad du vill, men hemskt jobbigt var det och jag har aldrig känt mig så maktlös och rädd tidigare... Det gick dock över med en god natts sömn... Eller tja kände mig lite yr i torsdags med men det botade jag med panodil... Sen har jag mått prima, men vet att ta vara på mig nu känns det som... Tänker inte utsätta mig för stress i onödan...

Annars då??? Tja... Hockeysäsongen e över för Malmö:( Lite trist men jag tycker ändå att de gjorde en godkänd säsong... Lite höjdpnkter då *hehe*:

*Viktor Sjödin e INGEN favorit *visar tänder*
* "Jag kan flyga jag är inte rädd, men det kommer att göra ont!"
*"Ska jag skriva på DEN HÄR?????"
*"Det e där hon samlar allt sitt skit sen... För hon tycker du e en SKITBACK!!!"
*Det uttalas "Härsley" för det har hans mamma ringt in och sagt
*" 4+4= 8 så du får lov att låna den" :D
Mycket skratt har det varit under säsongen... Anna... I´ll miss you men vi träffas ju lite då och då.... OCh remember... "We love superheroes" *Hehe*
Tina: Dig hoppas jag se MYCKET av i sommar!!!:D
Daniel: *Hehe* Hmm... Hörs vi av eller???;)

Sen finns det såklart många många andra... Och till alla säger jag: Vi ses till sensommaren :D

Nej dags att göra vid sig...

Puss och kram


Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback