Återigen

Så är det itne mycket till uppdatering jag gör... Måste VERKLIGEN ta mig i kragen annars kan jag lika gärna lägga ner känner jag:(.

Men det e mycket som snurrar i mitt huvud just nu... Ska kolla vissa grejer som oroar mer än andra :S Dumhet av mig isf... :S Hoppas verkligen inte, men samtidigt hoppas jag att det e så för då kan man avskriva allt annat. I alla fall så behöver jag svar snart känns det som...

Tisdag idag... Snart har halva den här veckan gått oxå...

Dags för palyoff imorgon=) Kan li spännande... Fasen att de inte visar matchen på tv bara:(

Nej snart dags att väcka Erika och äta lite frukost=) Det är det mysigaste med tisdagarna *ler* Frukosten med Erika de veckorna hon är här... Enda dagen i veckan vi kan äta ihop...

Nåja dags att göra vid sig...

Puss kram

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback