Skärpa mig!

Eh ja det måste jag verkligen göra nu tycker jag...

Lördag morgon och jag e tröttttttt!!! Somnade typ halv elva igår efter en helt underbar dag ute på Dalabadet tillsammans med alla barnen och alla gosedjuren. Helmysigt!! *ler* Skön avslutning på en skön termin som dock varit lite hektisk nu på slutet med allt som ska fixas... Man e gärna så att "det där kan vi göra sen... Vi tar det senare... Vi väntar lite" osv... Men helt plötsligt står man där med ALLT i sista stund *hehe*. Men nu lugnar det snart ner sig och man kan räkna ner till semestern i lugn och ro *hihi*

Lite pengabekymmer men det e som vanligt... Enda skillnaden e att just nu e jag så trött på det att jag bara känner för att skrika... Inte för att jag tror det hjälper men få skrika ut min frustration hade varit helt okej... Ett lån inom det snaraste så tror eller nä VET jag att det hade underlättat iaf... Slippa kf för alltid sen... Me nskulden bara växer som det är nu :( Betalar ju bara räntorna...

Nä just ekonomin känns körd... Men Göteborg ska det bli i vilket fall som så e det bara... annars kan jag lika gärna lägga mig ner och dö... Nä inte fullt så drastiskt men ni förstår vad jag menar... Och Erika förtjänar en bra semester... Ja jag med faktiskt... Kan jag tycka...

Så någon snäll och vänlig själ som vill låna ut lite pengar....??? *ler* Nä jag bar askojar men det hade varit nice...

Annars händer det inte allt för mycket... Jobbar mest... Idag e det kalas för Hugo som blir 7 år... <3 Stora killen nu ju!

Sommaren e i antågande och det märks på nätterna:( Har supersvårt att sova när det e så varmt :S Vill gärna vakna lite sval men nääääää då.... I princip genomsvettig redan klockan 7 på morgonen....

Ska försöka förnya bloggen på något sätt i sommar oxå... Vet inte hur men mest troligt med själva inramningen... Anna har gjort ett bra jobb med layouten så jag hoppas hon vill hjälpa :D

Nu ska jag ta min andra kopp kaffe för dagen och sen hoppa i ett svalt bad!!

 Erika och jag på Josefins konfirmation. aget av Becky

Puss och kram

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback