Beslut mitt i natten...

Vaknade för ett tag sen och var lite öm i höften... Kände av det redan i går kväll... Gissar att det har att göra med att jag knappt satt ner på hela dagen och så att jag då har alla extra kilon att släpa på... Bestämde mig iaf precis för att nu måste det vara slut på godis, läsk osv... Min höft känns inte alls bra... Har läst om att det finns övningar man kan göra för att stretcha muskeln och de skulle jag behövt... Men för att vara riktigt ärlig vågar jag inte ta itu med det just nu... Behöver semester först... Men från och med idag ska jag försöka sluta med onyttigheter... Det får väl ses som ett steg i rätt riktning... Sen får jag ta itu med övningarna...

Men som vanligt när jag oroar mig så kan jag inte sova... Vaknade 4.15 och var klarvaken... Somnade inte förrän runt 0.45 så jag lär vara lite sådär lagom trött i kväll :S Men men den tiden den sorgen....

Har märkt med min höft att den "hoppar i läge" när jag tex lyfter benet i nittio grader... Vilket får till följd att jag inte gör det såklart... Den känslan som följer e inte kul... Dock kan jag förhindra att "hoppet" känns längs hela ryggraden genom att hålla emot kulan...  Nä bort med en massa extrakilon och träningsstart ska väl förhoppningsvis förhindra att det blir värre iaf... För jag vet ju att eftersom ajg oroar mig kommer symtomen att öka om jag inte gör något åt dom...

Nä sluta grubbla Hansson och laga lite kaffe....

Puss kram

Lämna en kråka tack!
Postat av: MammaFiiia

Det fixar du vännen=)

Jag hejjar på dej massa.

Kraamar

Postat av: TESS

det finns bra hjälp att få för att gå ner i vikt,

läkarna skriver ut tabletter som hjälper mot sötsuget och har du eller skaffar konto på apoteket (det får man även om man har anmärkning) så behöver det inte bli så dyrt ju. lycka till!

2010-06-21 @ 10:21:28

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback