11e juni 2010! En dag att minnas!

Min stora tös... Min älskade Erika... Den 11/6-10 slutade hon grundskolan... det e fan inte klokt... Oj jag svor visst... Men vad fan, det e min blogg och jag skriver (Nästan) vad jag vill *ler*

ERika Therese Hansson... Strulpottan... Mammas tös... Hon har nu blivit stor och gick ut 9an med helt okej betyg=) Vem kunde tro det för två år sen *ler* Då gick jag omkring med konstant ont i magen... Väntade på att hennes mentor skulle ringa och säga att hon inte varit i skolan igen... Det var en jobbig tid men den gick över som tur var=) Nu har hon gått ut nian och hade bara ig i gympa... Men det tar jag med en klackspark för det har aldrig varit hennes favoritämne *hehe*

Den 11/6 var en historisk dag även på ett annat sätt... Jag betalade av min kronofogdeskuld:D Så nu *trumvirvel* ska mitt skuldsaldo vara på 0 kronor=) Sååååååå skönt *ler* Känns som om en helt ny värld öppnat sig... Jag e gladare och orkar mer=) Har även börjat planera lite inför förändringar så småningom...=)

Nej nu ska jag inte tråka ut er mer med det här... Men jag är lycklig!!!

Puss och kram

Lämna en kråka tack!
Postat av: MammaFiiia

Är så glad för din skull gumman=)

Tänk va tiden gått fort, hon e så stor redan lilla Erika=)

Kramar

Postat av: TESS

grattis!!

härlig känsla och ännu bättre är det om 3 år när det står:

"inga anmärkningar finns registrerade"

på ucc. kämpa vidare!

2010-06-21 @ 10:18:14

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback