Nu ska jag försöka...

Mig på att göra ett inlägg... Inte haft direkt tid eller ork på sistone...

Som jag berättade i ett tidigare inlägg, så finns numera min älskade Mojje bara i våra hjärtan... Han somnade så fint i Rikards knä den 11/2 klockan 10.30 cirka. Var ett tufft beslut, mycket tufft, men det var det bästa för honom och det e det viktigaste... Vi har ju alla minnen med honom nu...

Mojje Hansson 990303-100211 <3 Du är älskad och saknad bebis!

Tårarna kommer med jämna mellanrum det kan jag garantera:(

Förutom det här tråkiga, så gick även Sigges, Ebbas och Hugos farfar bort förra veckan... RIP Svisse....

Annars jobbar jag som vanligt och försöker få ordning på saker och ting... Ibland funkar dock inget... Men men... Städning står på schemat idag och jag har verkligen tänkt att en del ska bli klart trots att jag itne känner mig helkry...

Hockeyn har haft sina djupdykningar, men matchen i fredags var fenomenal... Har tom sett reprisen på Viasat två gånger;) Stämningen i Arenan och stämningen på isen... Det var gåshudsvarning på det!!! Ska försöka lägga ut en kort recension på
Min och Annas hockeyblogg lite senare...

Nu ska jag verkligen försöka ta mig i kragen och skriva varje dag... Har itne varit direkt på blogghumör och jag känner nu att det blir ganska stelt *Hehe* Tar nog ett tag innan jag kommer tillbaka i min bloggjargong igen:) Hoppas ni har tålamod med mig :D

Nej städning och frukost nästa!!!

Puss kram

Nej dags att göra vid sig så städningen verkligen tar fart...


Lämna en kråka tack!
Postat av: MammaFiiia

Vila i Frid finaste Mojje!



Massa Kramar till er gumman!


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback