Mycket

... Som händer för tillfället.

"Hemska veckan" gick helt okej... Hon var duktig min tös. Nu e det bara vänta och se som gäller....

Hockeyn går just nu som på räls, men man e inte dummare än att man kan räkna ut att det snart kommer en förlust... Men men den tiden den sorgen *ler* Just nu följer man med på glädjetrippen bara :D

Mojje har blivit jättegammal allt för fort och jag var hos honom igår:( Det var inget roligt... Han e fortfarande lika kelsjuk, men det gjorde ont att titta på honom... Min lilla bebis finns snart inte mer och det gör ont... Superont... Mojje... Min älskade lilla Mojje... <3



Nej nu ska jag ta och göra vid mig för att gå till jobb... Känns tungt och trist idag:(

Tack alla mina vänner för att ni finns...

Puss kram

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback