Mojje <3

Det här känns tungt... Mycket tungt... Min bebis, min älskling... En av mitt livs största kärlekar är snart borta för gott... Idag ska veterinären ringas... Knappt sovit något i natt... ´Gråter mest... Hur mycket man än är inställd på att det kommer att ske så är man aldrig helt och hålllet förberedd:(

Mojje!

Sötaste vovven... Min bästa vän i många tunga stunder. Den gosigaste av gosiga... Den busigaste och jobbigaste som valp, med massa söderbitna stolar och vägghörn som resultat... Jag älskar dig Mojje och beslutet att lämna dig till farmor var det tuffaste jag har tagit... Om du bara visste hur många gånger jag önskat att du barit hos mig... Älskar dig min lilla vovve... Hoppas du får det bra... <3

Puss och kram på dig hjärtat!




Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback