Vilken helg!!

Jisses säger jag bara!! Först storstryk av Leksand på lördagskvällen... Sen fick jag vänta på bussen i en timme... Trodde jag skulle frysa ihjäl.... Lyckligtvis hade  Burger King öppet så det fick bli ett Redhawks meal storlek liten och en kopp kaffe där i väntan på bussen... Kommer hem, tar taxi och kommer på att fasen... Det e kalas imorgon och här ser ut som kriget :S

Nåja gick och la mig och gick upp tidigt! Vi hann både städa och duka innan gästerna kom:) Så det blev lyckat trots allt... =)

Vilka konstiga grannar man har dock :S "E du civilare??? Nu fick vi ju slänga alla våra saker..." Eh va??? Vad har man hemma som en civilare kan tänkas leta efter???

Igår fick jag sitta och mysa själv framför Ncis... Så jag unnade mig själv lite kladdkaka och grädde=) Ikväll blir det glögg och smörgås...

Och igår ringde det på jobb... Det var bovärden som undrade om jag visste något om fönsterkrossningen... Om jag sett det... Eh nä... Nog fel Therese sa jag... Det blir allt konstigare för varje dag här uppe på landet;)

Lite nedräkning inför jul hinner vi med på jobb oxå:) Igår var det sagostund på biblioteket... Idag... Hemlis så far;) Lucia ska man hinna med oxå... På måndag ska våra småttingar lussa för de yngre barnen först och sen för sina föräldrar på kvällen:) Kul... Älskar allt myspys inför jul... Måste komma ihåg och gå inom Clas Ohlsson oxå... Nu har en ljusstake till gått sönder:( Så tre stycken behöver jag nu... Men ska ju ner och ´bowla med Tim imorgon så då kan man ju passa på=)

    
   

              



Lite bilder från helgen som innefattat både kalas, där presenten var bla "Mormors handväska" som förklarar glasögonen;), adventsmys och så gårdagens måndagsmys

Nu e det dags för lite facebook nördande;)

Puss kram

   


Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback