Snart nyår...

Och jag har ingen aning om vad jag ska göra =) Förhoppningsvis kommer extratösen upp en sväng iaf...=)

Lovade för några inlägg sen att jag skulle uppdatera med bilder från jul så det får jag väl göra...

     

 

   

En del bilder från veckan som gått... Längtar sååååååå tills jag får tag i en systemkamera... Så bilderna kan bli ordentliga...

Imorgon kommer förhoppningsvis min babe och "polisen" hit=) Känns som alldeles för länge sen vi sågs nu... *ler* Men imorgon.......=) Och sen e det inte mer än några dagar tills Malmö spelar mot Mora så då ses vi igen :D

Har inte varit mycket hockey i bloggen på sistone... Men i måndags var det match=) Blev vinst med 5-0 mot Oskarshamn... *ler* Den kvällen var lite annorlunda/konstig/kall/jobbig/rolig.... Ja allt på ett bräde... Men jag hade INGEN känsel i mina lår när jag kom hem!! Fick ligga med dubbla täcken för att få upp värmen!! Och då gick ändå kylan över i täcket ett tag innan det blev tvärtom! Citytunneln... Tja jätteimponerad e jag inte :S Och jag stannar inte kvar efter en match när vi ska ta buss/tåg hem igen... Känns som om väntan blev liiiiiiiite för lång...

Gissar att jag vann över mig själv igen... *hehe* Vågade... Men huvudvärk hade jag när jag vaknade i går morse :S Blodtrycket måste ha rusat iväg totalt...

Imorgon eller senare ikväll tänkte jag ge mig på en sammanfattning av året som gått... Om jag nu minns det;) Teflonminne e något som stämmer bra in på mig... Men minns ju vissa datum och händelser som igår... =)

Nä dags att vila litta innan det e dags för jobb...

Puss kram

 


Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback