Snart jul=)

Och igår började jag julklappshandlingen på allvar... *ler* så nice... Jag älskar verkligen att gå runt och kolla efter saker till nära och kära... Och försöka hitta något som passar var och en e lite av en utmaning... jag har kommit till den delen i livet att priset inte spelar någon roll, utan det ska vara något som kan symbolisera mig och mina känslor för personen som ska ha klappen=)

Idag e det stängning... Sen e det ju Ncis ikväll=D Blir väl en kopp kaffe och filten som gäller *hihi*

Det var derby i söndags ju... Tvekade in i det längsta om jag skulle gå... Tycker hela "Jesper Mattsson affären" kunde hanterats på ett snyggare sätt... Som det e nu tar ju alla parti för Mattsson och jag säger inte att det e fel, för det vet jag inget om... Men sättet man ignorerar både sponsorer, fans och media e fult... Tycker folk har rätt att veta i detta fallet... Det kom ju från ingenstans!!!

Myslördag hos mormor med julkakor, bingo och kvällsmat=) Hela familjen var samlad och vi njöt i fulla drag... Speciellt Erika, det märktes... Hon påpekade flera gånger hur skönt hon tyckte det var att vi var samlade allihop!! Och jag håller med!

Tre favoriter<3

Puss och kram på er alla


Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback