Så typiskt!!

Sprudlade av energi och lust att skriva igår kväll och vad händer??? Jo sajten funkar inte:( Så jag fick gå och lägga mig med den här otömda inspirationen... TYvrr e jag inte lika inspirerad idag *hehe* Men det beror nog på att det e fredag;)

Gårdagen var en riktig mysdag=) Slutade tidigt... Hämtade Ebba och Hugo... Gick till Vattentornet och drack varm choklad med vispgrädde, innan vi gick hem till Milla och gosade lite med Sigge=) Tyvärr klarade inte mina ögon att vara där för länge :S Ser fortfarande ut som om jag gått en rond med Mike Tyson :S. Skönt att jag inte fick ett astmaanfall iaf=)

Var på lucia på Ebbas skola igår... Gud vad söta dom var och jisses vad många jag har haft på förskolan innan=) Ungefär en tredjedel av klassen kände jag igen=)

                

 








Dom två sista bilderna e tagna av Ebba;) En blivande proffsfotograf kanske *ler*

Puss kram


Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback