Pysselkväll på jobb=)

Ja så var vi då inne i december med allt vad det innebär med pyssel bak osv=) Idag har hela huset pyssel på jobb... Myyyyyyys!!! Ska även hinna handla till baket i morgon e det tänkt... På söndag e det ju kalas för lillsnäckan... Planerar för hur vi ska få plats *hehe* Men som dom säger... Finns det hjärterum finns det stjärterum:) Hoppas det stämmer nu oxå :P

Dags att göra vid sig och gå till jobb... Tar väl lite längre tid än vanligt i det här vädret, men så e det ju i vintertid=) Tycker det e helt okej med vinter så länge man e rätt klädd=) Och jag behöver i princip bara ha dubbla strumpor och alla mina tröjor så e jag rätt klädd=)


Matchen igår måste jag ju bara nämna oxå=) BRA GJORT GRABBAR!!! Mycket stolt över er! Borde uppdatera min och Annas blogg oxå och eventuellt gör jag det i eftermiddag... För nu förtjänar "resultatet" en bra review=) Saknade dig där igår Anna:( Krya på dig gumman!!!*massa kramar*

Börjat drömma helskumt :S Måste vara årstiden *Haha*

Nä dags för hårtvätt och påklädning!!

Puss kram


Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback