Om två dagar....

Då e det julafton=) Och jag sitter nere hos världens bästa mamma och myser=) Tycker att jul e så himla mysigt... Även om jag den här julen inte hunnit med så mycket som jag velat hinna med... Skulle ha bakat men det har jag inte hunnit... Skulle pyntat mer, men det har jag inte heller hunnit... Har jobbat över en del pga vissa grejer och det e inget jag klagar över, men då blir andra saker lidande... Men så e ju livet *ler* Jag lever och har det bra... Jag har mina vänner runt mig och min familj som ställer upp i ur och skur!

Min älskade pappa som hjälper mig när jag behöver... Med skjuts hit och dit<3 Min mamma likaså <3 Och inte att förglömma mormor<3 Den absolut bästa mormor man kan ha... Bara så du vet mormor Brita så älskar jag dig mer än ord kan beskriva!

För tillfället mår jag lite konstigt... Äter väldigt lite... Mår illa till och från... Behöver nog vara ledig=) Och från och med klockan tio imorgon så e jag det ett par dagar :D Förhoppningsvis träffar jag Camilla och Kristian ett tag imorgon<3 Saknar er!!!

Sen ska jag bort till pappa och Anne och kolla uppesittarkväll=) Ska även svänga bort till mormor och mysa lite... men innan detta ska jag ha hunnit med att handla alla klappar och eventuellt handla lite med Lotta :D Oh vad jag älskar jul*ler brett*

Något annat jag verkligen älskar, det e barnen på jobb... Dom e verkligen ett ljus i mörkret och det går inte att vara ledsen eller nere en längre stund när man kommer till jobb... Jag är grymt tacksam att jag får den här äran att vara en del i barnens liv och får lkära känna så många trevliga föräldrar på köpet... Jag är lyckligt lottad som har hittat mitt drömjobb!!! Kollegorna, barnen, föräldrarna... Ja man kan inte annat än trivas<3 Så god jul på er alla kollegor, barn och vuxna(Om ni nu läser)

Nä nu kanske man ska ta en kopp kaffe och sätta sig i soffan... Ncis???? Inte omöjligt:D


Min älskade mormor när hon gör sylta<3

Puss och kram alla


Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback