Kallt kallt kallt

Ja idag fryser då jag... Och då har jag itne varit ute... men det drar i hela lägenheten känns det som... Drar genom väggarna...

Igår var det lucia på jobb... Och vilka små godingar vi har... Helt underbart att se dom små liven stå där och sjunga om Pepparkaksgubbar, Sockerkaksbagaren osv... Kan inte hjälpa att jag blir varm om hjärtat när man tänker på att man hjälpt till att stärka och uppmuntra dom här barnen... Älskar mitt jobb helt enkelt!!! Barn e det bästa som finns... Men som jag pratade med en morfar om igår... Jag e ganska glad att jag inte har småbarn hemma... Beundrar verkligen dom som jobbar med barn och sen går hem till barn.

Tio dagar kvar till julafton... Inga klappar köpta ännu:) Men det e mitt lilla sätt att må bra inför jul... Jag fixar det några dagar innan julafton. Blir bäst så. För mig *ler*

Ska ner och kolla mina glasögon idag... Ena bågen ramlar av med jämna mellanrum :S Skruven e lös... Haha... det där lät ganska komiskt... Men det e inte så kul att påbörja dagen...Utan glasögon... med att hitta en pytteliten skruv som håller fast själva bågen... Hände mig i söndags och jag svor lite för mig själv... En provosorisk lösning fick bli häftmassa *hehe*

Idag blir det nog slutspurt på julpyntandet... =) Fick lite häftmassa av Anne så nu kan julkorten komma upp. Och magneterna. E mest såna smådetaljer kvar=) Lite glitter och glamour får vi ha oxå ju!!

Tänkte stiga upp jättetidigt idag med tanke på att jag la mig klockan 21.30... Dock blev det inte så utan jag kom precis upp. Men jag behövde nog det med tanke på hur det varit på sistone... Långa dagar, lite fritid. Dock känns det mycket mycket bättre nu. Jag kan varva ner på ett helt annat sätt... Och på lillejul slutar jag 10.00. Då ska det njutas av julklappshandling osv=)

Årets kommunjulklapp kom väl till pass igår oxå:) En ullpläd som värmde gott när jag tittade på ett avsnitt av Ncis=)

Nä dags att göra vid sig och kila ner i stan...

Puss kram

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback