God fortsättning!

God fortsättning på er alla och hoppas att julen varit bra=) Det har den varit här... *ler* Förutom en smärre ångest attack på julaftons eftermiddag/kväll/natt om jag hade släckt ljuset på vardagsrumsbordet... I efterhand visade det sig att jag nog inte ens tänt det;) Men men hade lite svårt att släppa det dock...

Julafton var mysig med sillunch, fika, julklappsspel, julmat, julklappar osv. Sov hos min älskade mamma och åkte hem på juldagsförmiddagen... Skulle ner på stan med Erika, men oj julrean startar först idag *hehe* Nåja en miss i protokollet.

IDag e det tvätt som gäller nu på förmiddagen.. Sen kommer Camilla och Kristian hit<3 Och ikväll kommer eventuellt H på besök... Ja jag pratar med honom igen... *hehe* Det e något med honom som gör att jag inte riktigt kan släppa den grabben... Sist blev det riktigt tokigt och jag skrev på julafton eller lille jul för att önska honom God Jul... Och nu har vi rett upp det mesta... Vi e säkert inte rätt för varandra i det långa loppet, men det e honom jag saknar på kvällarna... Honom jag vill skriva till osv... Har väl kanske inte några direkta "love"-känslor för honom, men han e betydligt mer än en vän iaf... Även om han ibland behandlar mig "illa" och jag blir riktigt arg och ledsen på honom... På något vis hittar vi alltid tillbaka till varandra... Ungefär som i Westlifes "Written in the stars"

"Made a few mistakes, yeah
 Like sometimes we do
 Been through lot of hearteaches
 But I´ve made it back to you"



Nåja enough already:) Imorgon e det dags för hockey igen... Malmö Oskarshamn=) Synd inte en viss Viktor Sjödin spelar:P

Nä om man skulle ta och gå ner i källaren igen... Tänkte uppdatera med foton sen...

Puss och kram


Lämna en kråka tack!
Postat av: Thessan

God fortsättning Till er!

Hoppas att både du och Erika varit snälla i år ,så att ni fick allt ni önskade er!



Måste bara säga: Usch fy för känslan av att ha glömt ngt hemma.. Stänga av spisen, släcka ljusen eller att låsa ytterdörren..

Skönt att du inte glömt ljuset, och råkade orsaka en olycka =)


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback