Året som gått!!

Ja en sammanfattning e väl på sin plats... Tänkte försöka ta månad för månad och sen skriva de stora händelserna... Eller tja jag tar det som det kommer helt enkelt=)

Januari: Snö snö snö=)



Februari: Det här var en väldigt jobbig månad=( Den 11e fick vi avliva älskade Mojje... Jag kommer aldrig att glömma hur han låg där när vi gick iväg... Jag ville bara skrika och lyfta upp honom och springa därifrån... Min älskade lilla bebis fanns inte längre... Usch jag gråter till och med nu... Vila i frid älskade Mojje<3 Mamma tänker på dig alltid!

Mars: Det var förhör angående det som hände för länge sen ute i Smyge... Min älskade Erika... Önskar jag kunde skyddat dig <3 Tyvärr fick inte S något för det=( Anne fyllde 60 och hade en urmysig fest=) Fick kon´takt med Kim, min barndomskompis igen:) Tack Fejjan<3



April: Redhawksgalan var väl det som var mest spektakulärt i April, samt att Josefin, mitt kusinbarn, konfirmerade sig och jag äntligen fick träffa hela släkten igen <3



Maj: 5 årsparad med barnen som skulle sluta. Riktigt roligt och vi jobbade stenhårt med boken som paraden utgick från.

Juni: Många av barnen på jobb  hade sina sista skälvande veckor på förskolan nu... Midsommar firades ute hos Bella och Tomas i Rögla... Och Magnus och Tina dök oxå upp. Den största, absolut största händelsen i mitt liv på senare år fick jag uppleva den 11e juni dock! Då gick jag in på banken och betalade av mina skulder till kronofogden!! Det var en enormt underbar känsla!! Och nu ska livet bara bli bättre, även om det fortfarande, 7 månader senare, e lite knaggligt, så e det på god väg!

Juli:
Tina flyttade från Malmö och in hos Magnus... Jag hjälpte till att flytta, städa osv och vi hade en massa mysiga stunder ute hos dom med massa grillning! Semester blev det oxå dags för och den 27e åkte vi till Göteborg=). Min födelsedag firades på Liseberg=)



Hösten 2010 har väl varit riktigt jobbig, men med vissa ljusglimtar. Maria, Sabrina och jag har jobbat och slitit och haft riktigt skoj även om det vissa gånger varit himla tufft... Men kul e det... Dock har hösten gått så fort och det har gått i ett så jag minns inte rdirekt vilka händelser som hände när så...

*Jag vågade bli fotad med Patrik Hersley(Har en liten fobi för sånt och det e något jag verkligen jobbar på... Så det här e riktigt bra träning *ler*)

*Hockeyn började.
*Blev kär, men det blev inget av det så jag stängde igen burken igen...
*Erika fyllde 16 plus att honbörjade gymnasiet.
*Gjorde en ny bekantskap i grannskapet nämligen trevliga Therese Birkner=) (Förlåt för stavningen gumman... E lite osäker på om du utelämnar E på slutet;))

Ja det har hänt en massa till, men men... Nu tycker jag att vi lämnar det gamla och siktar in oss på 2011!!!

GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLIHOP OCH EN RIKTIGT GOD FORTSÄTTNING!!!!!
 

 


Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback